fbpx

Ćwiczenia twarzy są jedną z najbardziej skutecznych technik, aby zharmonizować ale i również ujędrnić skórę twarzy.

Ćwiczenia powinny być wykonywane przez 5 dni w tygodniu i dwa dni przerwy przez pierwsze 3 miesiące następnie 4 dni ćwiczeń i 3 dni odpoczynku.

  1. W pierwszym tygodniu używaj lustra, aby sprawdzić czy ćwiczenia są dobrze wykonywane .
  2. Zanim rozpoczniesz ćwiczenia znajdź miejsce gdzie będziesz mogła usiąść i zrelaksować ramiona.
  3. Skup się na najważniejszym punkcie, a najlepiej połóż na nim opuszek palca, aby mieć pewność, że ćwiczysz odpowiednią grupę mięśni. Pamiętaj reszta twarzy powinna być zrelaksowana.
  4. Wykonywanie ćwiczeń z czasem będzie coraz łatwiejsze, ponieważ Twoje mięśnie twarzy będą po prostu silniejsze.
  5. Nie zapomnij o oddechu, każde ćwiczenie rozpocznij od głębokiego wdechu.
  6. Zanim przystąpisz do ćwiczeń nałóż odrobinę oleju wedle typu skóry, ma to na celu nie tylko pomóc w ćwiczeniach, ale również dzięki nim nasz tłuszcz wchłania się o wiele bardziej.

ĆWICZENIE 1 ROZGRZEWKA

ĆWICZENIE 2 KĄCIKI UST

ĆWICZENIE 3 USTA

ĆWICZENIE 4 UJĘDRNIANIE UST

ĆWICZENIE 5 LIFTING BRWI

ĆWICZENIE 6 KURZE ŁAPKI

ĆWICZENIE 7 OCZY

ĆWICZENIE 8 SZYJA

ĆWICZENIE 9 SZYJA

ĆWICZENIE 10 USTA

ĆWICZENIE 11 POLICZKI

ĆWICZENIE 12 ZAKOŃCZENIE

Ćwiczenia dla kobiet od 25-35:

ĆWICZENIE 1
ĆWICZENIE 5
ĆWICZENIE 6
ĆWICZENIE 7

Ćwiczenia dla kobiet powyżej 35- 45 roku:

Połącz ze sobą ćwiczenia:
ĆWICZENIE 3
ĆWICZENIE 5
ĆWICZENIE 6
ĆWICZENIE 7
ĆWICZENIE 10
ĆWICZENIE 12

Powyżej 45 roku musimy wykonywać pełen zestaw ćwiczeń od 1 do 12

Pin It on Pinterest